Rėnia nė peshė, ja oraret mė tė mira pėr tė ngrėnė!

LePuRuShJa
LePuRuShJa
♫ Stafi Administrues ♫
♫ Stafi Administrues ♫

<b>Shteti</b> Shteti : Europė
<b>Gjinia</b> Gjinia : Female
<b>Antarėsimi</b> Antarėsimi : 11/09/2007
<b>Nr i postimeve</b> Nr i postimeve : 122973
<b>Pikėt</b> Pikėt : 261009
<b>Votat</b> Votat : 311
<b>Titulli Preferuar</b> Titulli Preferuar : E pėrse mos tė tė Dua?! - Kur diēka e vogėl nga Ti, sjell Ndjenja tė pafundme tek Unė!

Buzqeshje Rėnia nė peshė, ja oraret mė tė mira pėr tė ngrėnė!

Mesazh nga LePuRuShJa prej 3/8/2014, 21:11

 Rėnia nė peshė, ja oraret mė tė mira pėr tė ngrėnė! 3a5161b0-5763-41c3-a4c8-65e8d0221f53---0-

Sipas “kronobiologjisė”, e cila ėshtė dega e shkencės sė dietologjisė qė studion ritmet biologjike tė organizmit, studimet kanė evidentuar faktin se nėse njerėzit ushqehen nė kohė rreptėsisht tė pėrcaktuara, organizmi reagon sipas “orės biologjike”, d.m.th. nė kėto kohė organizmi pėrgatit procesin duke rritur metabolizmin, prodhohet sasia e duhur e lėngjeve nė stomak, niveli hormonal ndryshon, etj. Kjo pasi nė organizėm ekziston gjithmonė njė kohė e duhur pėr tė bėrė diēka, nė mėnyrė qė efikasiteti i saj tė jetė maksimal.

Nga njė studim i kryer nė Angli me 1000 persona, u vu re qė ngrėnia sistematike nė oraret e pėrcaktuara bėri qė kėta persona tė bien nė peshė pas njė periudhe relativisht tė shkurtėr.

Oraret mė tė mira tė ngrėnies nuk pėrjashtojnė vaktet e ndėrmjetme, por edhe ato duhet qė tė konsumohen nė kohė plotėsisht tė pėrcaktuara. Gjithashtu ėshtė e kėshillueshme qė tė mos lihet asnjė vakt pa ngrėnė, sidomos mėngjesi, madje mungesa e ngrėnies sė mėngjesit i ēon shumė njerėz drejt mbipeshės. Por si duhet tė jenė oraret e ngrėnies dhe marrja e kalorive sipas vakteve?

Mėngjesi:
Orari: 7:00 – 7:30
Shpėrndarja e kalorive:

35% tė kalorive ditore. Kjo sepse e kemi ditėn pėrpara, kėshtu qė na nevojiten kaloritė e domosdoshme pėr aktivitetet jetėsore. Nė mėngjes rekomandohen ushqime tė pasura me karbohidrate (por jo sheqerna sintetikė), kryesisht tė marra nėpėrmjet drithėrave. Karbohidratet janė jetike pėr funksionimin e aktivitetit tė muskujve dhe tė trurit.

Dreka:
Orari: 12:30 – 13:00
Shpėrndarja e kalorive:

40-50% tė kalorive ditore. Gjatė drekės, duhet tė konsumohen ushqime me karbohidrate dhe proteina, pasi dreka pėrbėn vaktin kryesor tė ditės, pėr shkak tė aktiviteteve tė pėrditshme qė kryhen pėrpara dhe pas kėsaj.

Darka:
Orari: 18:00 – 19:00
Shpėrndarja e kalorive:

Jo mė shumė se 25% tė kalorive ditore. Darka duhet tė jetė e orientuar kryesisht me ushqime tė pasura me proteina bimore dhe shtazore (perime, fileto pule, peshk, vezė, nėnproduktet e qumėshtit, etj.).

Pėrveē rėnies nė peshė, edhe studime tė tjera tė bėra nė kėtė fushė kanė treguar se ngrėnia nė orare fikse pėrmirėson shumė performancėn e organizmit, duke siguruar nivele tė kontrolluara tė sheqerit nė gjak, aktivitet normal tė zemrės, parametra normalė tė tensionit tė gjakut, nivel tė duhur tė prodhimit tė hormoneve, energji e shtuar fizike dhe mendore, etj./ikub/



E ke ba rrugė, tu ardhė e tu shku, kur tė dush
E megjithatė s'tė ve faj
Fryma s'merr leje sa herė vjen e ikė.

    Ora ėshtė 25/6/2019, 19:40