Ushqimet Qe Ju Vjedhin Gjumin

Princesha...
Princesha...
♥ Stafi Moderues ♥
♥ Stafi Moderues ♥

<b>Shteti</b> Shteti : Shqipėria
<b>Gjinia</b> Gjinia : Female
<b>Antarėsimi</b> Antarėsimi : 27/09/2012
<b>Nr i postimeve</b> Nr i postimeve : 12618
<b>Pikėt</b> Pikėt : 23732
<b>Votat</b> Votat : 296
<b>Titulli Preferuar</b> Titulli Preferuar : Zemra eshte diqka qe mbane njeriun gjall , zemra di te duaj me forcen e saj te mbrendshme, dhe zemra di te urrej po me te njejten forc kur lendohet.

Buzqeshje Ushqimet Qe Ju Vjedhin Gjumin

Mesazh nga Princesha... prej 7/6/2014, 08:31

Ushqimet Qe Ju Vjedhin Gjumin Ushqime_per_gjume
Nė shumicėn e rasteve janė gjėrat qė ndodhin gjatė ditės qė ju mbajnė tė zgjuar. Ėshtė me rėndėsi qė tė dini (shkruaje, mos u mundo ta mbash mend) se ēka ke ngrėnė dhe kur e ke ngrėnė? Herėt a vonė i ndodhė gjithsekujt: smund tė fle. E atėherė kur tė nxė gjumi alarmi bie dhe duhesh tė zgjohesh, por, ti nuk mundesh. Ti vet e din se si dukesh kur nė fund ia del tė zvarritėsh veten nga shtrati?

Nuk po mund tė imagjinosh pse nuk tė zuri gjumi? Mendo se ēka ke ngrėnė apo pir, thotė Elizabeth Somer autore e librit The Food & Mood Cookbook. Cilido nga ushqime nė vijim mund tė lėrė trupin tuaj nė njė rrugė jo tė lehtė pėr orė tė tėra.

Ushqimet Djegėse
Hudhėr, specat dhe biberi djegės e gjithashtu edhe ushqimet tjera djegėse janė tė shijshme kur hahen, por ato mund tė tė mbajnė tė zgjuar me djegie stomaku apo mostretje.

Njė Darkė e Madhe
Njė sistem i tretjes tejet i ngarkuar merr orė tė tėra pėr tu qetėsuar. Kur gjumi ėshtė kritik, bėje drekėn ushqimin mė tė madh tuaj, dhe kėnaqu me njė darkė tė lehtė jo mė shumė se 500 kalori herėt nė mbrėmje.

Perimet e Rrepta
Ha ato ushqimet e mira pėr ty por me gaz – fasule, lulelakra, brokoli, lakra Brukseli – nė mes tė ditės. Njė stomak plot me gaz mund tė mbaj kėdo tė zgjuar tėrė natėn.

Tė Ngrėnit e Shpejt
Relaksohu dhe kėnaqu me ushqim pėr tė shmangur ajrin, njė shkaktar tjetėr i zakonshėm i problemeve tė barkut gjatė mesnatės.

Pirja gjatė natės
Alkooli tė bėn tė ndjehesh i fjetur nė fillim por mė vonė pengon gjumin dhe shpien nė gjumė me zgjime tė shpeshta dhe parehati. Njė gotė verė gjatė drekės nuk tė bėn dėm, pėrderisa nuk e bėnė njė gjė tė tillė dy orė para kohės sė gjumit.

Kafe pas mėngjesit
Kafeina mund tė mbes nė trupin tuaj deri nė 12 orė. Kėshtu qė nėse shpesh je me sy hapur nė shtrat kur duhesh tė kesh tė mbyllur, sigurohu qė tė jesh pa kafeinė nė gjak pėr sė paku 12 orė. (Gjithashtu kapėrce ēajin, ēokollatėn, kolat, apo fajtorė tjerė qė pėrmbajnė kafeinė). Akoma po shikon orėn nė 2 tė mėngjesit? Provo tė mos pish kafe dhe shmang produktet qė pėrmbajnė kafe pėr 2 javė. Nėse e zbulon se me tė vėrtet po flini mė mirė, atėherė keni gjetur pėrgjigjen. Kafeina nuk duket tė jetė miku juaj. Nėse rezultatet janė tė pėrziera, “Provo tė fusėsh prapė njė apo dy filxhan kafe apo ēaj nė mėngjes dhe shiko se ēka ndodhė,” thotė Somer. “Por nėse pagjumesia kthehet, ndėrpriteni.”

Ti bėsh nga 6 deri 8 ore gjumė gjatė natės nuk ti bėn vetėm sytė mė tė bardhė, edhe lėkura kėnaqet, dhe mendja bėhet mė e mprehtė, e gjithashtu mund tė bėj tė dukeni deri 3 vjet mė i ri apo mė e re nėse je femėr e po e lexon kėtė.




Ushqimet Qe Ju Vjedhin Gjumin 10384925_1457698541166118_6137393802832654291_n

    Ora ėshtė 24/4/2019, 05:56