Pas leximit te kėtyre rreshtave te mėposhtėm, me siguri qė bananen do ta shihni me ndryshe

Princesha...
Princesha...
♥ Stafi Moderues ♥
♥ Stafi Moderues ♥

<b>Shteti</b> Shteti : Shqipėria
<b>Gjinia</b> Gjinia : Female
<b>Antarėsimi</b> Antarėsimi : 27/09/2012
<b>Nr i postimeve</b> Nr i postimeve : 12618
<b>Pikėt</b> Pikėt : 23732
<b>Votat</b> Votat : 296
<b>Titulli Preferuar</b> Titulli Preferuar : Zemra eshte diqka qe mbane njeriun gjall , zemra di te duaj me forcen e saj te mbrendshme, dhe zemra di te urrej po me te njejten forc kur lendohet.

Buzqeshje Pas leximit te kėtyre rreshtave te mėposhtėm, me siguri qė bananen do ta shihni me ndryshe

Mesazh nga Princesha... prej 17/4/2014, 23:46

Pas leximit te kėtyre rreshtave te mėposhtėm, me siguri qė bananen do ta shihni me ndryshe 10177265_762530533781582_3880191084410447920_n

 Pas leximit te kėtyre rreshtave te mėposhtėm, me siguri qė bananen do ta shihni me ndryshe.
Banania
pėrmban tre lloje sheqernash natyrale, sukrozė, fruktozė dhe glukozė,
tė gjitha tė kombinuara edhe me fibrat. Banania ėshtė nė gjendje tė
prodhoje shumė shpejt energji pėr organizmin dhe pėrllogaritet se dy
banane do tė mjaftonin pėr tė kryer 90 minuta stėrvitje tė forta.
Banania bėn pjesė nė tė gjitha recepturat ushqimore pėr atletet
profesionistė.

Por energjia nuk ėshtė e vetmja vlerė e kėtij fryti.
Ajo ėshtė ne gjendje tė ndikojė pozitivisht edhe nė shumė patologji dhe
pėrgjithėsisht nė kondicionin e organizmit, vlera kėto qė e bėjnė atė te jetė njė fryt i domosdoshėm nė dietėn e pėrditshme tė ēdo njeriu.
1. Banania ėshtė nė gjendje tė pėrmirėsoje gjendjen e depresionit.
Kjo pėr shkak tė pėrmbajtjes nė tė, tė elementit triptofan, njė lloj
proteine e cila nė organizėm shndėrrohet nė serotoninė, hormonin e
relaksit dhe tė gjendje sė mirė tė organizmit.
2. Anemia. Falė pėrmbajtjes se lartė tė hekurit, ajo favorizon prodhimin e hemoglobinės duke ndihmuar nė luftimin e anemisė.
3. Tensioni arterial. E pasur nė kalium dhe e varfėr nė Natrium, ajo ėshtė njė ushqim ideal nė tė gjitha rastet e presionit tė lartė arterial.
4. Gjendje kaps. Pėrqindja e lartė e fibrave, e bėn edhe nė kėtė rast gjithashtu njė zgjidhje ideale.
5. Intoksikacionet e lehta. Njė pėrzierje e bananeve me qumėshtin dhe e ėmbėltuar me mjaltė, ėshtė njė zgjidhje shumė e rekomanduar pėr raste tė tilla.
6. Djegia tė stomakut. Banania ėshtė natyralisht
njė ushqim me vlera antiacide natyrale. Kėshtu ajo mund tė pėrdoret nė
tė gjitha rastet kur kemi tė tilla shqetėsime.
7. Sistemi nervor. Nė sajė tė pėrmbajtjes se lartė tė Vitaminės B, banania ndihmon edhe nė mirėmbajtjen e sistemit nervor.
8. Ulcera. Banania pėrdoret edhe nė tė gjitha
rastet e ērregullimeve intestinale. Pėr shkak tė butėsisė se saj por
edhe vlerave antiacide, ajo shmang irritimin e indeve tė aparatit
tretės.
9. Temperatura trupore. Ėshtė vėnė re se banania
ėshtė nė gjendje tė ulė temperaturėn e lartė tė trupit nė deri 2 gradė.
Kjo shfrytėzohet veēanėrisht nė gratė shtatzėna, dhe nė Tailande ajo
pėrdoret edhe nė tė gjitha rastet e lindjeve tė grave, pėr tė siguruar
temperaturėn optimale nė tė cilėn duhet tė lindė fėmija.



Pas leximit te kėtyre rreshtave te mėposhtėm, me siguri qė bananen do ta shihni me ndryshe 10384925_1457698541166118_6137393802832654291_n

    Ora ėshtė 20/4/2019, 15:02