10 ushqimet qė duhet tė konsumoni ēdo ditė!

LePuRuShJa
LePuRuShJa
♫ Stafi Administrues ♫
♫ Stafi Administrues ♫

<b>Shteti</b> Shteti : Europė
<b>Gjinia</b> Gjinia : Female
<b>Antarėsimi</b> Antarėsimi : 11/09/2007
<b>Nr i postimeve</b> Nr i postimeve : 122973
<b>Pikėt</b> Pikėt : 261009
<b>Votat</b> Votat : 311
<b>Titulli Preferuar</b> Titulli Preferuar : E pėrse mos tė tė Dua?! - Kur diēka e vogėl nga Ti, sjell Ndjenja tė pafundme tek Unė!

Buzqeshje 10 ushqimet qė duhet tė konsumoni ēdo ditė!

Mesazh nga LePuRuShJa prej 29/3/2014, 00:49

 10 ushqimet qė duhet tė konsumoni ēdo ditė! 41e000a9-9c7c-4ef0-bb25-65df58b115e6---0-
Specat e kuq. Ne njė spec te kuq pėrmbahet e gjithė sasia ditore e rekomanduar e Vitaminės C. Ne te ndodhen me shumice fibra dhe Vitaminė B6, karotinoide, te cilat ndihmojnė ne parandalimin e formimit te rrudhave nėpėrmjet nxitjes se qarkullimit me te mire te gjakut ne enėt e lėkurės.
 10 ushqimet qė duhet tė konsumoni ēdo ditė! 9e881146-d100-4644-964a-981044949ee0---0-
Ēokollata e zeze. Ėshtė perfekte pėr lėkurėn, ndaj atė mund ta konsumoni ēdo dite. Ajo ėshtė e pasur me antioksidante, yndyra te ngopura dhe flavanoide te cilėt ndihmojnė ne ruajtjen e shkėlqimit te lėkurės.
 10 ushqimet qė duhet tė konsumoni ēdo ditė! 2a3f796e-0be9-4fcd-b3f7-c6fd65e9f62b---0-
Salmoni. Mishi i tij lufton stresin, ankthin dhe depresionin. E pasur me vitaminėn D dhe omega 3, ajo ndihmon ne ruajtjen e shėndetit te kockave, aparatit tretės dhe trurit. Mbron njėkohėsisht nga sėmundje te aparatit kardiovaskular.
 10 ushqimet qė duhet tė konsumoni ēdo ditė! C363b510-c650-4c48-9a79-c2e7846ec6ec---0-
Vaj kokosi. Ky konsiderohet si njė prej yndyrave me te shėndetshme dhe shquhet pėr vetitė tij anti bakteriale, antivirale dhe antiinflamatore.
 10 ushqimet qė duhet tė konsumoni ēdo ditė! 3d6ae280-3817-4d56-a4be-7a38ddbf9597---0-
Ēaji jeshil. Konsiderohet si njė burim shume i mire i antioksidanteve, njėkohėsisht L-theanine qe pėrmbahet ne te ėshtė njė tjetėr element qe ndihmon uljen dhe zbutjen e gjendjes depresive. Ndihmon edhe ne pėrmirėsimin e presionit arterial. Me shume se 3 filxhanė ne dite do te jene te mjaftueshėm pėr te ndjere pėrmirėsimin e pritshėm.
 10 ushqimet qė duhet tė konsumoni ēdo ditė! 237298fd-b1b4-49b3-8dda-34c4b9fb2e5e---0-
Spinaqi. Spinaqi siē dihet ėshtė shume i pasur me hekur, folate, klorofil, Vitamina E, magnesium, Vitamina C, A. Ai pėrmban gjithashtu edhe antioksidante te posaēėm pėr efektet e tyre ne lėkurė.
 10 ushqimet qė duhet tė konsumoni ēdo ditė! C5810181-4ebc-4e44-abfa-ad0e1693d640---0-
Fara te ndryshme. Kėto janė burime te mira te seleniumit, Vitaminės E, magneziumit dhe proteinave dhe omega 3. Seleniumi dhe proteinat janė veēanėrisht te mira ne eliminimin e rrudhave ne lėkurė.
 10 ushqimet qė duhet tė konsumoni ēdo ditė! 6c4475c6-06a8-4fc6-8845-83d0e297ccb8---0-
Selino. Njė tjetėr element ushqimor me vlera pėr lėkurėn tuaj ėshtė edhe selinoja. Vitamina K qe pėrmbahet me shumice pėrmirėson qarkullimin e gjakut dhe presionin arterial. Ul nivelin e stresit, frenon procesin e dehidratimit te lėkurės, veēanėrisht ne fytyre.
 10 ushqimet qė duhet tė konsumoni ēdo ditė! Bed5b9ee-8fa8-49f6-b572-a7b39592803e---0-
Papaja. Ky frut permendet per shume vlera. Eshte me pak kalori dhe nuk permban fare kolesterol, ndaj nese desheroni qe te bini ne peshe mund ta konsumoni pa problem. Papaja eshte gjithashtu edhe nje ushqim qe favorizon edhe tretjen e ire te ushqimeve.
 10 ushqimet qė duhet tė konsumoni ēdo ditė! 6025872e-0272-4025-a6d7-92002fef4f69---0-
Karotat. Pėrveēse pėr sytė, karotat janė shume te mira edhe pėr lėkurėn e fytyrės. Kjo fale sasive te mėdha te Vitaminės A./ikub/



E ke ba rrugė, tu ardhė e tu shku, kur tė dush
E megjithatė s'tė ve faj
Fryma s'merr leje sa herė vjen e ikė.

    Ora ėshtė 25/6/2019, 20:14