SI TĖ MOS SHTOJMĖ NĖ PESHĖ KUR E LĖMĖ DUHANIN

Princesha...
Princesha...
♥ Stafi Moderues ♥
♥ Stafi Moderues ♥

<b>Shteti</b> Shteti : Shqipėria
<b>Gjinia</b> Gjinia : Female
<b>Antarėsimi</b> Antarėsimi : 27/09/2012
<b>Nr i postimeve</b> Nr i postimeve : 12618
<b>Pikėt</b> Pikėt : 23732
<b>Votat</b> Votat : 296
<b>Titulli Preferuar</b> Titulli Preferuar : Zemra eshte diqka qe mbane njeriun gjall , zemra di te duaj me forcen e saj te mbrendshme, dhe zemra di te urrej po me te njejten forc kur lendohet.

Buzqeshje SI TĖ MOS SHTOJMĖ NĖ PESHĖ KUR E LĖMĖ DUHANIN

Mesazh nga Princesha... prej 11/2/2014, 22:15

SI TĖ MOS SHTOJMĖ NĖ PESHĖ KUR E LĖMĖ DUHANIN Si-t-euml-mos-shtojm-euml-n-euml-pesh-euml-kur-e-l-euml-m-euml-duhanin_hd

Mbi tė gjitha ėshtė mė se e rėndėsishme qė orarin qė zakonisht kishit lėnė pėr cigaren, ta mbushnit me diēka tjetėr, ndoshta diēka pėr tė ngrėnė.

Sigurisht qė ju bie tė ēukisni te ushqimi, thuajse mbi 15 herė nė ditė dhe kjo do tė ishte mėnyra mė e dukshme e shtimit tė peshės pas lėnies sė cigares. Duke qenė se vini nga njė pėrvojė e duhanpirjes sė shpeshtė e pėr pasojė nė organizmin tuaj kanė qarkulluar plot radikale tė lira, qė favorizojnė plakjen, atėherė bėni mirė qė nė periudhėn apo vaktin e cigares, ta zėvendėsoni me njė vakt frutash. Mund tė bėni pjesė tė dietės suaj thjerrėzat, karotat, majdanozin, bananet, etj.

Bėni kujdes tė mos eliminoni tė gjitha karbohidratet nga dieta, pėr shembull, vazhdoni konsumoni bukė, makarona, oriz, pasi tė gjitha kėto janė prodhues dhe stimulues tė ēlirimit tė njė neurotransmetuesi nė tru, i cili ėshtė pėrgjegjės pėr ndjenjėn e mirėqenies.

Nėse pėr njė moment do e ndjeni dėshirėn pėr tė pėrtypur diēka, apo thjesht ta mbani nėn dhėmbė, merrni njė kruajtėse dhėmbėsh. Ėshtė mirė, ndėr tė tjera, tė alternoni ujin dhe ēajrat pastrues tė organizmit, pijet me antioksidantė dhe tė pasura me pėrbėrės natyrorė tė shėndetshėm. Mos harroni tė pėrfshini nė dietėn tuaj post cigare edhe pėrbėrjet me magnez, zink dhe omega 3, duke qenė se jo vetėm luftojnė plakjen, por edhe forcojnė rezistencėn.

Rralloni, deri sa t’i thoni pėrfundimisht jo, alkoolin dhe kafenė, tė dy miq tė pandarė me cigaren. Ata stimulojnė dėshirėn pėr tė ndezur njė cigare, ose rrisin ndjenjėn e euforisė, e cila shėrben pėr tė nėnvlerėsuar situatat, ose ashtu sikurse kafeja, tashmė pėrbėjnė ritualin ditor tė pathyeshėm.

I thoni jo edhe ėmbėlsirave, ushqimeve tė skuqura, yndyrave. Idealja do tė ishte qė pasi tė linit cigaren, tė fillonit edhe tė mbanit njė dietė tė rregullt ushqimore. Janė dy sakrifica mendore dhe fizike nė tė njėjtėn kohė, tė cilat nėse i bėni me neglizhenca nga pak tė dyja, rrezikoni tė dėshtoni.



SI TĖ MOS SHTOJMĖ NĖ PESHĖ KUR E LĖMĖ DUHANIN 10384925_1457698541166118_6137393802832654291_n

    Ora ėshtė 25/6/2019, 19:40