Kujdesi qė u bėnė mirė thonjve!

LePuRuShJa
LePuRuShJa
♫ Stafi Administrues ♫
♫ Stafi Administrues ♫

<b>Shteti</b> Shteti : Europė
<b>Gjinia</b> Gjinia : Female
<b>Antarėsimi</b> Antarėsimi : 11/09/2007
<b>Nr i postimeve</b> Nr i postimeve : 122973
<b>Pikėt</b> Pikėt : 261009
<b>Votat</b> Votat : 311
<b>Titulli Preferuar</b> Titulli Preferuar : E pėrse mos tė tė Dua?! - Kur diēka e vogėl nga Ti, sjell Ndjenja tė pafundme tek Unė!

Buzqeshje Kujdesi qė u bėnė mirė thonjve!

Mesazh nga LePuRuShJa prej 4/2/2014, 18:20

 Kujdesi qė u bėnė mirė thonjve! 60ba2211-a5bd-4b8d-89e7-cd1cd6263547---0-

Sytė janė pasqyra e shpirtit, ndėrsa thonjtė reflektojnė shėndetin e trupit.

Ngjyra jo e rregullt ose forma e indeve tė thonjve shpesh zbulojnė mungesa ushqimi. Pėrpara pėrdorimit tė trajtimeve tė “mrekullueshme” dhe rikonstruksioneve kryesisht me kimikate, “Ndryshe” ju ofron kėshilla dietike pėr thonj tė shėndetshėm dhe tė fortė.

Ushqyesit qė nuk duhet tė mungojnė kurrė

Njė dietė e ekuilibruar, e pasur me proteina, vitamina dhe minerale ėshtė hapi i parė pėr njė trup tė shėndetshėm dhe thonj mė tė fortė. Thonjtė janė tė ndėrtuar nga njė lloj i veēantė proteine, e cila quhet keratinė. Nė pėrgjithėsi kur vuani nga sindroma e thonjve tė dobėt, kura qėndron tek ushqyerja. Ngrėnia dhe shtimi i dozave tė pėrditshme tė disa ushqimeve mund tė forcojnė thonjtė nė njė mėnyrė tė natyrshme.

Mes ushqyesve pėr njė dietė tė shėndetshme dhe tė ekuilibruar, pėrmendim:

-Vitaminėn B5 e cila ruan ujin nė organizėm, i cili rrit fuqinė e thonjve;

-Vitamina B6 lejon ēlirimin e cistinės, komponente e keratinės;

-Vitamina B8 ndihmon nė forcimin dhe trashėsinė e thonjve;

-Acidet yndyrore esenciale ndihmojnė nė rritjen e thonjve;

-Hekuri forcon thonjtė;

-Zinku merr pjesė nė formimin e keratinės;

-Silici favorizon formimin e indeve lidhės tė shėndetshėm.

Mė thuaj ēfarė thonjsh ke…

Thonjtė e shėndetshėm duken tė butė, pa relieve, janė uniformė nė ngjyrė dhe pa pika tė bardha. Ekzistojnė lloje tė ndryshėm thonjsh, sikundėr edhe patologji tė ndryshme. Ėshtė e rėndėsishme qė kur tė vini re ndryshime tė mėdha nė thonjtė tuaj, pėr keq, ju duhet t’i drejtoheni mjekut specialist. Mė poshtė do tė gjeni njė pėrmbledhje tė llojeve tė thonjve me simptomat mė tė zakonshme dhe kurat ushqimore tė kėshilluara nga njė ekspert i ushqyerjes.

Vitamina B, pėr thonj tė dobėt

Simptoma: nėse thonjtė kanė humbur forcėn e tyre natyrore, mund tė bėhet fjalė pėr mungesė tė vitaminave B, sidomos biotinė dhe vitaminė B12.

Kura natyrale: Vitamina B2 gjendet nė majanė e birrės, nė tė verdhėn e vezės, nė vajin e grurit, te lakra, bizelet dhe tek kosi; vitamina B6 gjendet te orizi, toni i peshkut, vaji i lulediellit, krundet dhe te tė gjithė miellrat organikė, te perimet me gjethe jeshile, bizelet, te kumbullat dhe bananet. Ndėrsa karotat, domatet, marulet, mėlēia, mishi i lopės, kikirikėt, arrat, bizelet dhe fasulet janė burime tė mira tė biotinės. Vitamina B12, nė fakt, gjendet te mishi, vezėt dhe nė produktet e qumėshtit si qumėshti, kosi dhe djathi.

Mė shumė hekur pėr thonj tė hollė ose sipėrfaqe tė parregullt

Simptoma: Nėse thonjtė tuaj janė tė dobėt, nė formė “luge”, tė errėt dhe shumė tė hollė ju duhet tė merrni hekur nė sasi mė tė madhe.

Kura natyrale: Hekuri gjendet veēanėrisht te perimet e freskėta, te mishi i kuq, i bardhė dhe tek arrat. Por ushqimet mė tė pasura me kėtė mineral janė mėlēitė e gjedhėve, levreku, mishi i kalit, por edhe bishtajoret, tė tilla si thjerrėzat dhe bizelet. Njė lajm i mirė nė kėtė drejtim: edhe ēokollata e errėt pėrmban njė sasi tė vogėl hekuri.

Vitamina A dhe kalcium pėr thonj tė thatė

Simptoma: Nėse thonjtė janė tė thatė, shkaku mund tė kėrkohet te mungesa e vitaminės A dhe e kalciumit, ushqyes thelbėsorė pėr asimilimin e duhur tė proteinave.

Kura ushqimore: Vitamina A gjendet nė tė gjitha perimet me ngjyrė jeshile dhe portokalli; ndėrsa ushqimet e pasura me kalcium janė tė gjitha produktet e qumėshtit.

Vitaminė C pėr t’i “thėnė lamtumirė” kutikulave

Simptoma: Tė bezdisshmet kutikula, nėse ngacmohen, shkaktojnė shumė dhembje nė qoshet e thonjve. Krijimi i tyre tregon mungesė tė vitaminės C.

Kura ushqimore: Vitamina C gjendet me shumicė te frutat dhe perimet e freskėta. Lėngu i rrushit, rrushi pa fara, specat, majdanozi, brokoli, kivi, portokajtė janė “miniera” vitaminash.

Mė shumė zink kundėr njollave ose vijave tė bardha nėn thonj

Simptoma: Mungesa e zinkut mund tė ēojė nė krijimin e zonave tė bardha te thonjtė.

Kura natyrale: Nė rastin e njollave tė bardha mbi thonj kėshillohet konsumimi i produkteve tė qumėshtit qė pėrmbajnė sasi tė madhe kalciumi dhe proteinash. Po kėshtu duhet tė merrni sa mė shumė zink i cili gjendet pothuajse nė tė gjitha familjet e ushqimeve. Veēanėrisht ai gjendet nė sasi tė mėdha te mėlēia, produktet e qumėshtit, perimet me rrėnjė, te farat e kungullit, vezėt e ziera dhe te majaja e birrės, qė pėrdoret pėr tė bėrė bukėn.

Squfur, hekur dhe kalcium, nėse rritja e thonjve ėshtė e ngadaltė

Simptoma: Nėse thonjtė tuaj rriten shumė ngadalė dhe struktura e tyre nuk ėshtė aq e fortė, atėherė ėshtė rasti pėr tė thėnė se ju duhet tė konsumoni ushqime qė pėrmbajnė squfur, hekur dhe kalcium.

Kura ushqimore: Ushqimet mė tė pasura me kėto minerale janė drithėrat, brokoli, peshku, qepa, veza, produktet e qumėshtit, bishtajoret dhe orizi ngjyrė kafe.

Omega 3 pėr thonj qė thyhen lehtėsisht

Simptoma: Mungesa e acideve yndyrore omega 3 i bėn thonjtė shumė tė dobėt dhe lehtėsisht tė thyeshėm.

Kura ushqimore: Ushqimet mė tė pasura me acid omega 3 janė salmoni, levreku, merluci, por edhe vezėt, si dhe perimet me gjethe jeshile, pėrveē sojės dhe derivateve tė saj. Njė kėshillė e mirė ėshtė qė tė hani bajame dhe arra, por tė mos e kaloni masėn.

Ja disa kėshilla pėr tė pasur thonj tė shėndetshėm:

-Pini shumė ujė. Konsumimi i rregullt i ujit ėshtė i rėndėsishėm pėr tė siguruar lagėshtinė e duhur pėr thonjtė;

-Ndiqni njė ushqyerje tė ekuilibruar;

-Mos i mbani duart pėr njė kohė tė gjatė nė ujė;

-Shmangni kontaktin direkt tė duarve me detergjent acidė;

-Zėvendėsoni “mezet” apo snack-et qė pėrmbajnė sheqerna tė rafinuar me fruta: ideale me vitaminė A janė kajsitė e thata, kivi dhe portokajtė pėr vitaminė C dhe bananet pėr vitaminėn B6. Boronica, manaferra dhe rrushi janė tė pasur me antioksidantė qė ndihmojnė pėr shėndetin e mirė nė pėrgjithėsi. /ikub/



E ke ba rrugė, tu ardhė e tu shku, kur tė dush
E megjithatė s'tė ve faj
Fryma s'merr leje sa herė vjen e ikė.

    Ora ėshtė 24/8/2019, 08:46