Dieta B Factor, 7 rregullat pėr tė mos u shėndoshur!

LePuRuShJa
LePuRuShJa
♫ Stafi Administrues ♫
♫ Stafi Administrues ♫

<b>Shteti</b> Shteti : Europė
<b>Gjinia</b> Gjinia : Female
<b>Antarėsimi</b> Antarėsimi : 11/09/2007
<b>Nr i postimeve</b> Nr i postimeve : 122973
<b>Pikėt</b> Pikėt : 261009
<b>Votat</b> Votat : 311
<b>Titulli Preferuar</b> Titulli Preferuar : E pėrse mos tė tė Dua?! - Kur diēka e vogėl nga Ti, sjell Ndjenja tė pafundme tek Unė!

Buzqeshje Dieta B Factor, 7 rregullat pėr tė mos u shėndoshur!

Mesazh nga LePuRuShJa prej 21/1/2014, 10:19

Mjafton njė “armėpushim” i vogėl dhe e gjithė lodhja dhe mundimi na shkojnė dem, pasi menjėherė marrim kilet qe sapo kishim hequr. Ne kėtė rast na vjen ne ndihme njė libėr me titullin: “Dieta B Factor”, ne te cilėn pėrshkruhen gjerėsisht edhe 7 rregulla qe duhet te ndjekim pėr te qene te suksesshėm edhe pas refundimit te dietės.

 Dieta B Factor, 7 rregullat pėr tė mos u shėndoshur! E3e9e06e-2126-4ff4-8b5e-6e1bf32996b0---0-
Asnjėherė nuk duhet te konsumojmė makaronat sade. Siē dihet ajo qe prish te gjitha sa kemi arritur ėshtė kryesisht niveli i insulinės ne gjak, dhe pėr ta ruajtur atė ne nivele optimale, pastat e ndryshme nuk duhet te konsumohen asnjėherė te pashoqėruara. Ato duhet qe gjithmonė te jene te shoqėruara me njė doze te caktuar proteinash dhe yndyrash. Ne kėtė rast, ėshtė e kėshillueshme qe makaronat te shoqėrohen ose me salce me mish te grire, ose me ton.
 Dieta B Factor, 7 rregullat pėr tė mos u shėndoshur! 9d5ec989-f7ca-4f90-b94e-47d7b83a28a6---0-
T’i paraprimė urisė. Ashtu sikurse e kemi nėnvizuar edhe me pare, rekomandohet te konsumohet ushqim ne sasi te moderuara dhe disa here ne dite. Me e mira do te ishte qe ushqimin ta marrim gjashte here ne dite, duke mos i dhėnė mundėsi organizmit te ndjeje urine, sikurse mund te ndodhe ne rastin e tre vakteve ne dite.
 Dieta B Factor, 7 rregullat pėr tė mos u shėndoshur! E6f70a43-e0e7-4ae9-ae16-eef6d10d9a6b---0-
Sa me pak sheqerna. Asnjėherė nuk duhet te harrojmė se sheqeri aq i dėmshėm pėr ne nė shume raste ndodhet i fshehur ne produkte te ndryshme ushqimore te cilat e kane atė nje ingredient te domosdoshėm dhe natyral. Pra ne radhe te pare duhet te shmangen sa me shume te jete e mundur ato ushqime qe pėrmbajnė sheqer.
 Dieta B Factor, 7 rregullat pėr tė mos u shėndoshur! 6a7ba5e3-90f6-42ed-8495-67871e5169a4---0-
Kripa. Kripa vepron ne mėnyrė te tėrthortė ne shėndoshjen e organizmit. Ajo vepron si njė sfungjer, i cili ėshtė ne gjendje te thithe dhe te mbaje shume ujė, duke mos e lėnė atė te eliminohet. Praktikisht te gjitha ushqimet pėrmbajnė edhe kripe, ndaj duhet bere kujdes, dhe ne ato raste kur e kemi te pamundur te shkėpusim marrėdhėniet me te, se paku te pėrdorim kripen e jonizuar.
 Dieta B Factor, 7 rregullat pėr tė mos u shėndoshur! 0ec7f13c-81a4-4121-b3cd-a141b58190cc---0-
Konsumoni mėngjes te shėndoshė. Mendjezi siē dihet ėshtė vakti me i rėndėsishėm i ditės. Pėrveē te tjerave qe kemi pėrmendur edhe me pare, ai ėshtė ne njė fare mėnyre pėrgjegjės pėr rregullimin e nivelit te grelinės, njė hormon i cili ndikon drejtpėrsėdrejti ne gjendje e urisė ne organizėm.
 Dieta B Factor, 7 rregullat pėr tė mos u shėndoshur! 7c4923af-fbb7-4597-8931-7479985dc184---0-
Ushqime te larmishme. Ėshtė e kėshillueshme qe te pėrdoren ushqime te ndryshme duke hequr dore nga pėrdorimi i i te njėjtave ushqime. Kjo pėr dy arsye, se pari sigurojmė njė game te gjere te elementeve ushqimore, por gjithashtu shmangim depozitimin ne organizėm te lendeve helmuese si pesticidet me te cilat trajtohen pėrgjithėsisht frutat dhe zarzavatet, por edhe kimikate te tjera te llojit te konservanteve te cilat pėrdoren gjithashtu me shumice ne ushqimet gjysme te gatshme.
 Dieta B Factor, 7 rregullat pėr tė mos u shėndoshur! F75d4bf5-eb8a-4fd0-9d63-740c46788df2---0-
Pėrdorimi me korrektėsi i yndyrave. Ne fakt ėshtė shume i gabuar mendimi i eliminimit total te yndyrave. Organizmi ka gjithmonė nevoje pėr njė sasi te pėrcaktuar yndyrash qe shėrbejnė si njė burim i rėndėsishėm energjie pėr reaksionet e ndryshme qe ndodhin ne te. Ne kėtė rast, e rėndėsishme ėshtė qe ato te jene te kombinuara drejt. Formula me e mire e aprovuar edhe nga struktura shtetėrore ėshtė kombinimi i vajti me origjine nga liri, soia, sesami, vaji i ullirit, por pa harruar edhe yndyrat shtazore si gjalpi dhe dhjami i mishit dhe djathi. /ikub/

 



E ke ba rrugė, tu ardhė e tu shku, kur tė dush
E megjithatė s'tė ve faj
Fryma s'merr leje sa herė vjen e ikė.

    Ora ėshtė 24/4/2019, 05:54