10 kėshilla pėr tė shmangur "rrezikun" qė vjen nė dhjetor!

LePuRuShJa
LePuRuShJa
♫ Stafi Administrues ♫
♫ Stafi Administrues ♫

<b>Shteti</b> Shteti : Europė
<b>Gjinia</b> Gjinia : Female
<b>Antarėsimi</b> Antarėsimi : 11/09/2007
<b>Nr i postimeve</b> Nr i postimeve : 122973
<b>Pikėt</b> Pikėt : 261009
<b>Votat</b> Votat : 311
<b>Titulli Preferuar</b> Titulli Preferuar : E pėrse mos tė tė Dua?! - Kur diēka e vogėl nga Ti, sjell Ndjenja tė pafundme tek Unė!

Buzqeshje 10 kėshilla pėr tė shmangur "rrezikun" qė vjen nė dhjetor!

Mesazh nga LePuRuShJa prej 18/12/2013, 17:18

Dhjetori ėshtė muaji kur pėrgjithėsisht te gjithė ndjehen te kėrcėnuar nga rreziku i marrjes se ndonjė kilogrami me shume. Kjo behet edhe me dukshme gjate fundit te muajit, kur njerėzit ndodhen pėrballė ofertave te shtuara qe lidhen me Krishtlindjet dhe natėn e Vitit te Ri..

 10 kėshilla pėr tė shmangur "rrezikun" qė vjen nė dhjetor! 8af1d98c-5c47-4be9-91fe-e6e48d9d495b---0-

Ndaj ėshtė e nevojshme qe te dimė, te njohim dhe te marrim disa masa paraprake me qellim qe te shmangim sa me shume pikėrisht kėtė, shėndoshjen.

 10 kėshilla pėr tė shmangur "rrezikun" qė vjen nė dhjetor! 138c7634-2fa3-4333-a82d-3a4d64160e8e---0-

1. Gjate kėtyre ditėve kėshillohet te jeni selektive. Qe do te thotė se nga tre vaktet kryesore te ditės, njeri te jete pėr ju. Po pikėrisht, qe do te thotė se atė mund ta shfrytėzoni pėr te kėnaqur shijet tuaja. Pasi edhe forma duhet te ruhet, por edhe qejfi i duhet bere vetes.

 10 kėshilla pėr tė shmangur "rrezikun" qė vjen nė dhjetor! 5064f884-c664-40d9-87db-ac85fe4b485c---0-

2. Mėngjesi rekomandohet qe te vazhdoje te mbetet pėrsėri ushqimi sa me mire i balancuar ndėrmjet karbohidrateve, proteinave. Asnjėherė mos a kaloni mėngjesin, kjo pėrbėn ndoshta njė gabim te madh pėr ata qe duan te mbajnė trupin ne forme.

 10 kėshilla pėr tė shmangur "rrezikun" qė vjen nė dhjetor! 9ef2d05d-3c27-4c5c-8ab1-25edfbf46495---0-

3. Nuk duhet te heqim dore nga konsumi i frutave dhe zarzavateve. Edhe pse ne dimėr kjo game bie pėr shkak te prodhimit stinor te tyre, pėrsėri mund te kompensojmė mungesat me kiwi, portokall, limona, molle. Sa i takon zarzavateve, rekomandohet qe te konsumohen krudo.

 10 kėshilla pėr tė shmangur "rrezikun" qė vjen nė dhjetor! 40ab8d20-6c2f-4b86-a742-199757dd38da---0-

4. Lėvizja dhe ushtrimet fizike. Edhe pse ne kėtė periudhe ėshtė ftohte, asnjėherė mos neglizhoni te merreni me sport. Veēanėrisht, 20- 30 minuta shėtitje janė shume te mira.

 10 kėshilla pėr tė shmangur "rrezikun" qė vjen nė dhjetor! 39f6e9a7-e482-41e8-82d3-0dbb25c16459---0-

5. Uji. Ėshtė pa dyshim, ashtu sikurse edhe e kemi thėnė me pare, pija me e mire pėr njeriun. E shtuar edhe me disa pika limon, ajo bėhet themelore pėr hidratimin e organizmit, marrjen e vitaminės C aq te rėndėsishme.

 10 kėshilla pėr tė shmangur "rrezikun" qė vjen nė dhjetor! Dd74b50e-7217-41aa-b905-f88d3850819d---0-

6. Pushimi. Ėshtė provuar edhe shkencėrisht se 7-8 ore gjumė janė shume te rėndėsishme pėr te mbajtur trupin ne forme. Kjo do te mundėsonte pėrmirėsimin e metabolizmit te lendeve ne organizėm, duke mundėsuar edhe njė forme te mire fizike.

 10 kėshilla pėr tė shmangur "rrezikun" qė vjen nė dhjetor! A908916c-a8a8-41ae-92b0-461fe04781b8---0-

7. Pėrdorni pjata te vogla. Pėrdorimi i tyre ka pėrveē te tjerave dhe efekt psikologjik. Ne dukje te mbushura me shume, ato nga njėra ane “mbushin” syrin, por nga ana tjetėr sigurojnė porcione te vogla ushqimore.

 10 kėshilla pėr tė shmangur "rrezikun" qė vjen nė dhjetor! E08fe001-1265-4853-97a9-c51ea8c90b52---0-

8. Kaloritė. Ėshtė provuar se verifikimi i kalorive ne etiketat e ushqimeve ėshtė njė mase shume e mire pėr te “prishur” ne njė fare mėnyre marrėdhėniet me to. Ankthi qe prodhohet nga pėrllogaritja e sasive kalorifike ėshtė shume pozitiv ne kėtė drejtim.

 10 kėshilla pėr tė shmangur "rrezikun" qė vjen nė dhjetor! 806a91c3-977f-406a-ac85-c7824dbafe30---0-

9. Ēajrat. Janė edhe kėto, ashtu sikurse edhe uji, njė nga aleatet me te mire sa i takon formės fizike.

 10 kėshilla pėr tė shmangur "rrezikun" qė vjen nė dhjetor! E53a0345-3b23-4a88-88a1-9fa17635d3d4---0-

10. Ushqimet e pėrgatitura vete. Zakonisht vaktin e drekės, si pėr shkak te kohės se shkurtėr ne dispozicion, nepsit, apo edhe krizės, i drejtohemi ushqimeve te lehta, bujger, panine, patate te skuqura. Pėrdoreni kėtė muaj pėr te pėrgatitur ushqime te shėndetshme ne shtėpi, pėr t’i konsumuar me pas ato ne pushimin e drekės. /ikub/





E ke ba rrugė, tu ardhė e tu shku, kur tė dush
E megjithatė s'tė ve faj
Fryma s'merr leje sa herė vjen e ikė.

    Ora ėshtė 25/6/2019, 19:39